Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 4 december 2013

Julklappar

Hur går det för er med julklapparna, har ni shoppat alla?

Jag har 1 kvar att köpa sen är jag klar =D
Har inte lika många att köpa åt i år då vi vuxna har börjat dra ner på julklappar till varandra.
Jag tycker nog att det är roligast att köpa julklappar åt barnen, då får man en ursäkt att gå in och klämma på leksaker i leksaksaffären ;-)

Sen tycker jag att själva inslagningen är väldigt rogivande, brukar parkera mig framför brasan och sitta där med alla paket och snören.


1 kommentar:

  1. Jag har också bara en kvar. Jag vet vad jag ska köpa så jag är lugn. Känns fint att slippa stressa med det. Jag köper bara till min man, min brorson och en i familjen (vi kör med lotteri). Mannen får köpa klapparna till hans sida av familjen och jag stöttar/kommer med förslag om det behövs.

    SvaraRadera