Kontakt

julmysigt@gmail.com

måndag 18 augusti 2014

Jullista =D

Hittade denna lista på http://varanlillajulvra.blogspot.se/
Gillar jullistor och hoppas på fler under hösten.

När börjar du baka inför julen? Vad brukar du baka då?
Alltså, jag har stooora problem när det kommer till bakningen.
Bakar gärna och äter väldigt gärna hehe. Brukar dra mig för att baka eftersom jag trycker i mig allt.
Men i år ska jag försöka baka och sen bara låta mig äta på helgerna…ska försöka.

Brukar du köpa julklappar, eller gör du dina egna? Vad för typ av presenter gör du då?
Jag köper alla julklappar, däremot försöker jag vara påhittig med inslagningen.

Finns det några julfilmer som du inte har sett men gärna skulle vilja se? 
Tror jag har sett alla som jag vill se.

Har du något favoritpynt till julen?
Nja, allt mitt pynt är en favorit =D

1 kommentar:

  1. Vad kul att du såg min jullista och ville svara du med! Det är så roligt att läsa om alla andra julälskares tankar och känslor och upplevelser runt julen! Men var är resten av frågorna?:))))

    SvaraRadera