Kontakt

julmysigt@gmail.com

fredag 22 augusti 2014

Polkagris ljus

Börjar ringa varningsklockor runt mig när jag närmar mig doftljus som doftar polkagris =D
I vintras när jag var i USA så shoppade jag ljus på Bath & Bodyworks, fick med mig två juliga dofter hem och den ena var just polkagris doftande.
Sen hittade jag polkagris ljus på IKEA som jag bara var TVUNGEN att köpa hehe.

Sen berättade bloggen Lisas Vinterland om Yankee Candles nya juldofter och japp ni gissade rätt, jag fastnade bland annat för deras version av polkagris (Candy Cane).

Här kan man shoppa Yankee Candle.

Har provat att bränna IKEA ljuset men det doftar ganska dåligt.
Vill vänta tills vi är närmare jul innan jag börjar elda mina julljus från Bath & Bodyworks, är ju svåra att få tag på.
Sen ska jag nog beställa Candy Cane från Yankee Candle.

Yankee Candle Candy Cane


















IKEA Bräcka





Bath & Bodyworks Twisted peppermint.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker vi julbloggare borde starta någon form av namninsamling för att få bath and body works till Sverige haha! De verkar verkligen ha de bästa ljusen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen.
      Har köpt varje gång jag har varit utomlands och jag har hittat en affär.
      Släpper jättebra med doft.

      Radera
  2. Jag tycker vi julbloggare borde starta någon form av namninsamling för att få bath and body works till Sverige haha! De verkar verkligen ha de bästa ljusen!

    SvaraRadera