Kontakt

julmysigt@gmail.com

söndag 5 oktober 2014

Maskrosor i gräsmattan...

Bor i Stockholm och här har vi fortfarande 15 grader varmt på dagarna.
Visst är det skönt men det är också väldigt förvirrande.
Har inte satt på värmen hemma ännu, har alltid haft värmen på i oktober.

Hur ofta har vi haft 15 grader i oktober?
Plus att vi nu har fått nya maskrosor i gräsmattan...i oktober...

Vad har ni för väder hemma?

Är ju glad att regnet inte hälsar på varje dag, men lite kallare skulle jag vilja ha.
Tycker luften blir så klar när det blir kyligare.

Känns som att vintern kommer bli en varm historia, ska fixa med veden nästa vecka ifall kylan kommer på besök.

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag hoppas att du har fel...jag vill ha en kall vinter med MASSOR av snö!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas också att jag har fel.
      Vill ha massor av snö.

      Radera