Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 8 september 2016

Dörrkrans?

I år kommer jag att ha två ytterdörrar att hänga krans på, en vid entrén och en vid tvättstugan.

Det svåra blir att välja vad för slags tema jag ska ha på dessa kransar.
Tidigare år har jag kört på vitt och silver och ganska sparsmakat.
Känner att jag kanske ska ta i lite mer i år,

Vad har ni för kransar hemma?

Favoriten är den nere till höger, men dom andra är också superfina.
Gillar även när man har kransar runt en ljuslykta.

2 kommentarer:

  1. Gör du dina kransar själv? Jag är sugen på att göra egen krans, så jag hoppas att blomsterbutiken i vår lilla stad har en workshop i år (som de hade förra året men jag missade... ��)

    (OM du gör kransar själv, kan du väl visa och tipsa lite!?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har haft planer på att göra själv men det slutar alltid med att jag köper en färdig grankrans som jag sedan pyntar själv.
      Lite slött av mig då jag bor bredvid skogen.
      En workshop vore ju jätteroligt, hoppas dom ordnar en där du bor =D

      Radera