Kontakt

julmysigt@gmail.com

söndag 23 november 2014

Bath & Body Works Tävling

Jag hintade ju lite om att jag skulle försöka hitta något i Dubai som skulle få följa med mig hem till en tävling.

Valde att shoppa julig handsprit från Bath & Body Works.
Dom kommer i Twisted Peppermint, Cranberry och Winter Candy Apple.
Alla luktar supergott.

Jag kommer att lotta ut 3stycken handsprit till en glad vinnare.
Vinnaren får en av varje doft.

Allt du behöver göra är att lämna en kommentar här nere.
Lämna gärna mailadress så att det blir enkelt att kontakta vinnaren.

Vinnaren kommer att dras den första advent.

Sprid gärna informationen om tävlingen på era egna bloggar.

Lycka till =D

15 kommentarer:

  1. Vad roligt med en tävling! är gärna med och tävlar :)
    jultiden@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Är gärna med och tävlar. Kul!
    Enfinjul@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Vad kul med en tävling:) Jag har alltid handsprit i badrummet, men det är ju så tråkig flaska, så den göms ofta i badrumsskåpet. Dom här är ju jättefina att ha framme och vilka härliga dofter! Jag är såklart med och tävlar! andersson3392@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med och tävla. Handsprit i lagom fickstorlek är ju perfekt den här årstiden, särskilt om de luktar gott med.
    michellin26@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla :D!
    kemmpe@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med och tävla :)

    Ammie86@live.se

    SvaraRadera
  8. Men gud va kul! Jag som har suktat som en galning över Bath & Body Works julprodukter! Min email-adress är lillie.walden@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Ååh, bath and bady works är verkligen något jag trånat över länge - så jag är mer än gärna med! :) ljuvajul@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Åh, vill supergärna vara med och tävla! :D

    mail: dream.my.days.away@live.se

    SvaraRadera
  11. Klart jag också vill vara med och tävla.Jobbar på fritis och just nu går det mindre trevliga saker där som kräver handsprit, så denna fina flaska skulle passa perfekt. Trevlig jul önskar Eva.
    bemnilsso@"live.se

    SvaraRadera
  12. Åh! jag är gärna med och tävlar. Handesprit såhär års behövs verkligen, håller tummarna!:D
    Trevlig advent!
    emelie___91@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar! Handsprit är min bästa vän :) Tack!!

    kylielarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Åh så kuuul, har hört massor om dem på youtube men aldrig haft möjlighet att få åka och köpa (studentbudget + åka ut och resa + shoppa går inte ihop). Jag är gärna med och tävlar :) min mail är frejaerikssoon@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med :)
    Nanna
    nannaeATlive.se

    SvaraRadera