Kontakt

julmysigt@gmail.com

måndag 8 december 2014

Hoppsan

Gjorde något som nog inte var så smart, gott men inte så smart haha.
Jag gick in på hemsidan för Åre Chokladfabrik...fanns så mycket gott och inte kunde jag hålla mig från att köpa något heller.

Det slutade med 4 strutar med choklad...dom kommer försvinna snabbt ner i min mage.
Det är ju så gott med julig choklad.


Det blev en strut med Lakrits. en med Saffran och två med marsipan.
Kommer bli supergott.

Brukar ni shoppa choklad från Åre?

(Det här inlägget är inte sponsrat, jag är bara tokig i deras choklad)






4 kommentarer:

  1. Ja, eftersom jag bor i Åre så gör jag ju det både nu o då :) Förra veckan var vi i fabriken o hälsade på, då behöver man inte köpa något, kan bara gå runt o provsmaka en massa ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är nog tur att jag inte bor i Åre.
      Herregud jag skulle vara stamkund...

      Radera
  2. Eftersom att jag kan smälla i mig två sådana strutar på tio minuter blir det ganska oekonomiskt för mig att köpa sådana.. därför gör jag eget eller skippar helt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom kostar ju lite så jag ska se till att njuta ordentligt.
      är inge vidare på att göra egna praliner.

      Radera