Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 30 oktober 2013

Olika beroenden

Jag har märkt att nu när julen börjar smyga sig på så ploppar det upp en del olika beroenden hos mig.
Ett av dom första som dyker upp på väg mot vintern och julen är...ljus, ljus och lyktor i massor.
Min familj brukar alltid skoja med mig om ljus och lyktor "va ska du inte handla fler ljus än så..." ;-)
Skulle kunna inreda hur mycket som helst med sånt, det får gärna vara doftljus :-)

Sen har vi risgrynsgröt....mums, skulle kunna leva på det under vinterhalvåret.

Saffran är också en sån grej som jag fastnar för under vintern, och inte att förglömma julmust och pepparkakor.

Kommer säkert komma på fler under vägen fram till vintern och julen :-D





2 kommentarer:

  1. Vid den här tiden på året går det knappt en dag utan att jag äter en eller flera pepparkakor... Stackars figur!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den här årstiden är inte bra för midjemåttet ;-)

      Radera