Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 20 november 2014

Shoppade Bath &Body Works

Sprang nästan in på Bath & Body Works i Dubai.
Min man satte sig i en soffa utanför och lät mig shoppa runt själv.

Tyvärr hade dom inte hela julkollektionen men det gjorde inget då det fanns goda dofter att välja på.
Ljusen är stora och tunga så köpte bara 3 eftersom dom skulle ned i bagaget som skulle checkas in.
Var bara att hålla tummarna för att dom skulle komma fram hela och det gjorde dom.

Blev två av mina favoritdofter Twisted peppermint och Tis the season.
En luktar polkagris och den andra mer åt julkrydde hållet.

Sen köpte jag med mig 6 väldoftande handsprit.
Det blev Twisted peppermint,Cranberry och Winter candy apple.

2 kommentarer:

  1. Men åh! Jag som har suktat över både ljusen och handspriten när jag sett dem på olika bloggar. Önskar så att Bath & Body Works fanns i Sverige!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håll ögonen öppna, kommer snart en tävling med handsprit som pris =D

      Radera