Kontakt

julmysigt@gmail.com

torsdag 13 november 2014

Adventskalender The Body Shop

Har varit nyfiken på The Body Shops adventskalendrar i några år, har dragit mig för att betala dyra pengar.
Man får ju väldigt mycket för pengarna men är lite rädd att jag ska sitta där sen och tänka att nej jag skulle inte ha köpt den...
Tänk om man får en massa saker som man inte gillar.

Vet att man kan kolla upp vad dom innehåller innan men hur kul är det?

Haha vilka problem..
Någon annan som har haft dom här kalendrarna?
Vad tyckte ni?

Finns ju 3 olika.
800:-
1000:-
1200:-

(Bilden är från ett annat år)

1 kommentar:

  1. Har haft en kalender ifrån the body shop 4 år i rad nu. Kan säga att jag alltid älskat innehålet i den dyraste och i den billigaste. Den billigaste innehåller massa småprodukter ur deras populära bodybutter serier medan den dyraste mer lyxgrejer ifrån deras spa och kosmetikaserier. Det året jag köpte den mellersta blev jag så missnöjd, fick borstar och läppglans osv. Men jag har såklart fått den dyraste i år.. hihi :)

    SvaraRadera