Kontakt

julmysigt@gmail.com

fredag 4 september 2015

Jullista, bättre sent än aldrig ;-)

Var inne på Cramer Cramar om julen och där hittade jag en jullista från oktober 2014, gillade listan och tänkte att "bättre sent än aldrig".



Jag kan äta hur många lussebullar som helst, finns knappt något stopp =D

Jag vill att det alltid ska vara snö november-februari.

Jag borde baka mer under julen.

Jag har insett att jag är tokig i saffran.

Jag skulle mer än gärna skämma bort folk under julen, om pengarna hade funnits.

Jag gillar att sitta och slå in paket, gör inget om det tar lång tid.

Jag älskar tomtegröt.

Jag måste hinna med minst en julmarknad.

Jag behöver extremt mycket värmeljus.

Jag får inget medhåll i familjen när det kommer till min jultokighet.

Jag har inte kunnat hålla mig ifrån julmusik.

Jag kan inte förstå folk som gillar sill.

Jag vill inte att julen ska ta slut.

Jag borde inte planera in så mycket att göra under november/december.

Jag älskar inte fisk på julbordet.

Jag måste inte boka julen full.

Jag behöver inte att folk ska förstå min relation till julen.


3 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du ville delta! Jag lägger in dig i inlägget också då! Vem vet om det är någon som klickar in där i år också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysiga svar! Håller med om de flesta! Förutom det med paketen. Är inte så bra på det.

      Radera
    2. Ja hoppas fler hittar listan och gör den =D

      Radera