Kontakt

julmysigt@gmail.com

måndag 31 augusti 2015

Helenes underbara jullista

Hittade en rolig jullista hos Helenes underbara jul.

Hur länge har du julbloggat?
Det här är min 3:e säsong.

Varför började du?
Ville dela med mig av min julgalenhet hehe.

Vad är roligaste med julbloggandet?
Att få dela med sig av sina funderingar och ideer.
Samt att lära känna andra genom deras bloggar.

Brukar du delta i jultävlingar?
Bara via bloggarna.

Vinner du?
Nej tyvärr...

När börjar du lyssna på julmusik?
Brukar bli i augusti.

Vilken julfilm ser du först?
Oj...brukar nog bli Love Actually.

Vad är godast, Lussekatter eller pepparkakor?
Gillar båda men om jag måste välja så blir det Lussekatter.

Måste det vara snö på julafton?
Ja fick jag bestämma över vädret så skulle det alltid vara snö vid julafton.

Var firar du helst julen?
Hos min syster.

Vilken julblogg har du följt längst?
Ingen aning, läser så många.

Har du tips på någon ny julblogg?
Nej tyvärr.

Vad ska en bra julblogg innehålla?
Allt som handlar om julen och gärna bilder.

Med vad fotograferar du dina julbilder?
Blir mest mobilen som får ställa upp, Samsung Galaxy S6.

Kommer du att åka på någon julmarknad i år?
Ja det hoppas jag verkligen, hoppas hinna med iaf 3st.

Varför vill du att folk ska läsa just din julblogg?
Jag delar med mig av mitt liv och hur jag firar julen och om folk gillar det och skriver kommentarer så blir jag bara glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar