Kontakt

julmysigt@gmail.com

onsdag 5 augusti 2015

Jul hos H&M 2015 med Katy Perry



H&M presenterar artisten Katy Perry som ansiktet utåt för deras julkampanj 2015.
Från och med november kommer popstjärnan fronta den svenska kedjan i utvalda plagg.
– H&M var ett av de ställen där jag tidigt började utveckla min personliga stil. Genom åren har jag fortsatt att addera H&M-plagg till min garderob, något jag älskar att göra, säger Perry i ett pressmeddelande.
– En av anledningarna till att jag gillar julhelgen så mycket är att jag får klä mig i fina och sköna plagg vilket H&M erbjuder till ett fantastiskt pris. Dan Jackson och Jonas Åkerlund har skapat en fantastisk värld för den här H&M-kampanjen som jag längtar efter att få dela med mig av, säger Katy Perry.

H&M - glada över att jobba med Katy Perry

Från H&M:s sida är man självklart mycket glada att få jobba med en världsartist som Perry.
– Det är otroligt roligt att Katy Perry kommer att medverka i vår julkampanj. Vi gillar verkligen Katy, allt från hennes talang och energi till hennes lekfulla, personliga stil, säger Pernilla Wohlfahrt, H&M:s designchef.
Foto/Text. H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar